Wednesday, September 17, 2008

mau pegi kl..

ahh..akhirnya barula ada masa nak menjenguk blog ni..sgt busy!!! sgt benci bile sgt busy..
blogger-emoticon.blogspot.com
ahh..kejap lagi nak bergerak ke kl..sambil-sambil mengcopy segala yang patut dari cd-cd dan dvd-dvd yang bakal dipulangkan kepada tuanpunya..aih..sgt byk rupenye..dan lebih menyakitkan hati..ada yg x dpt dicopy..ahh sgt tensi..tp x mengapalah..i really want to get rid of those cds..sgt sakit hati bile tgk pun..huhh..rasa mau belasah itu org smpi jadi camnih..
blogger-emoticon.blogspot.com
ahh..kalo lah dapat kan...
by the way..i'm really looking forward for iftar with my friends masa kat kl nanti..hehe..jadual berbuka sudah pun penuh..lalala~
blogger-emoticon.blogspot.com
kereta atashi dah basuh pagi tadi..minyak dah isi..angin tayar pun dah isi..air..ah..skejap lg kut..memandangkan kije renovasi sedang berlangsung di luar rumah..maka atashi tidak dpt membasuh kereta dengan selesa di perkarangan rumah..oh..hari ni masih tidak dpt memandu baby ke kl..memandangkan masih terdapat bunyian pelik yang x dpt dikenal pasti dr stereng dan roda depan..atashi xnaklah kandas di tengah jln kalo tibe-tibe die nak terbarai kan..mintak simpang..hopefully dpt bonus ngan duit hutang nanti leh setelkan baby atashi tuh..
blogger-emoticon.blogspot.com
program atashi ke kl eh? hmm..

khamis ader interview tapisan keselamatan halus..ni untuk pengesahan jawatan..untuk pegawai-pegawai yang ader acces kepada fail-fail Rahsia dan Rahsia Besar..fufufu..[ntah bile dpt nengoknye pun tataula..]..
blogger-emoticon.blogspot.com
jumaat..mau ke um..setel pasal pertukaran supervising lecturer for my thesis..tulah..pemalas sgt atashi nih..papepun kene siapkan jugak thesis by next year..gambarimasu!! [eheh..lepas raya nanti la kut nak start nih??]
blogger-emoticon.blogspot.com
sabtu..siang basically xde plans..mungkin nak cari bahan-bahan untuk buat cake decorations..[new interest!]..petang ada iftar dengan TRIME!! hehe..looking forward..
blogger-emoticon.blogspot.com
and last skali hari ahad..pulang ke rumah..hehe..

so see you next week!! [hopefully with some nice pics too!]
blogger-emoticon.blogspot.com

No comments: