Saturday, September 27, 2008

..change..

hehe..atashi pernah menjanjikan gambar-gambar terbaru baby atashi...hehe..

blogger-emoticon.blogspot.com

overall this cost me about rm1.8k..inclusive of new 2 brake discs and 4 brake linings ok! according to oto-chan..those haven't been change since 1997! tp atashi tukar 2 brake discs depan je..belakang x tukar lagi..bulan depan kut..coz kali ni memang atashi budget rm1.8k..money no enough laa..
so nampaklah brake disc yang belah depan tu shiny lagi..the reason atashi changed that sbb brake disc asal dah bengkok sket..nak canai pun dah nipis sgt..lgpun dah 10 tahun x tukar..and it was still within my budget..so tukar jelah..kalo ikutkan cost asal sport rims + tyres + cambering + alignment sume about rm1.5k..i'm using bridgestone MY-01 195/50R15 82V..you can find out what those figures mean here..

seterusnya..saksikan lah..hehe..my baby..my cayang..my bucuk that will never leave me alone..mueskeskes..love you mash!! [oh..by the way..her name is CheYa]..and i really..really don't mind spending splurging on her!

di suatu petang selepas waktu kerjaa...

dari sudut berlainan..wah..nampak sgt baby ni dah lama tak mandi..haha

..pilihan hati..star gitu..haha..ahh..kalo brake lining tu kaler merah kan cun..okeh..masuk wishlist la jugak..

dari sini pulak..

hmm..kalo lowered sket..mcm nice kan? ahh..memandangkan bumper kat umah tu macam haram..lupakan jela dulu..okeh..lepas ni simpan duit tukar exhaust pulak..ngeeee

last but not least..my favourite signs..hehe..

amacam..cun tak?? ader orang cakap garang..huhu..garangkah?? then its so meee..
blogger-emoticon.blogspot.com
adieu!

6 comments:

Unknown said...

sport rim yg cun .. huhu

nisya-chan said...

hehe..mekasehh..aku x cun ker?? XD

Unknown said...

haha .. cun seperti sport rim tu juga .. :p

nisya-chan said...

wah..berani ko samakan aku ngan sport rim..hahaha

sukahati said...

pehhhh...siap tuka sport rim. baper riban tuh cik kak....teringin gak aku

nisya-chan said...

about 1.8k inclusive sume skali..tp kalo tayar+rims je dalam 1.5k or less tu kalo rim 15 la..kalo lagi besar up lagi..hrtu aku tanya rim 16 dalam 1.8k jugakla skali ngan tayar..tayar plak depends na tayar mana..bagus ka..tarak bagus ka..huhu..4 bulan aku menyimpan beb!..kalo ko nak tuka bitau aku..aku bwk ko pi kedai tuh..hehehe