Thursday, September 11, 2008

apasal berkira sangat???

ahhh~ bebaru ni atashi ada menganjurkan iftar untuk dak batch TRIME nih..ex-smap labu batch 1996-2000..tapikan atashi sedikit keciwa lahhh..ataupun kesal??
blogger-emoticon.blogspot.com
kenapa? sebab ada kalangan kengkawan yang boleh atashi katakan..BERKIRA..dengan member pun berkira ke?? atashi paling bosan skali bila dapat soalan camni..
1. ramai ke yang nak pegi?
2. bape orang yang nak pegi??
3. pompuan/laki bape ramai yang
pegi eh???
blogger-emoticon.blogspot.com
untuk ketiga-tiga soalan tuh..mahu saja atashi bagi jawapan berikut..
kalo sume orang dlm dunia ni mcm ko..buat pape majlis pun takkan ramai
blogger-emoticon.blogspot.com
btul tak??
lagipun majlis-majlis camnih simple je..nak pegi ckp nak pegi..tanak pegi sudah..rasa berat hati pun x payah..majlis-majlis ni sepatutnya diramaikan..
tapikan bila ada orang bertanya soalan-soalan macam tuh..seolah-olah xde kepentingan pun pada die..fine-lah xde kepentingan pun..tp xyahla nak tanya soalan-soalan camtuh..mcm hebat abes je nak tunggu ramai baru korang nak gi..serious ly la kan..kenapa perlu soalan-soalan macam itu?? kata dah member 5 tahun..kentut dari jauh pun dah kenal sape..so ape bezanya anata dan atashi?? mati esok masuk kubur jugak..xde lg yang aku dgr masuk bilik air-cond..[org kafir adala..]..masa-masa ni lah nak eratkan silaturrahim pun..wat pe nak tunggu bertahun-tahun kalo kite leh jumpa beberapa kali setahun?? tolong terangkan pada atashi anyone?? [hoho..sudah emo berlebihan..]
blogger-emoticon.blogspot.com
kepada yang ada kekangan seperti xde kenderaan tu atashi fahamlah..ahh..sudahla..peringatan untuk atashi supaya meletakkan pesanan berikut untuk setiap jemputan..
"jemputan untuk ditujukan khas kepada mereka yang ikhlas meramaikan majlis..kepada yang tidak..pendamkan saja hasrat anda itu.."
blogger-emoticon.blogspot.com

sekian..mekasey!!

p/s: kepada kengkawan yang tanpa hesitation mengatakan bahawa anda mahu pergi ke majlis tersebut..ketahuilah bahawa atashi sayang kamu semua!!
blogger-emoticon.blogspot.com

4 comments:

idayusof said...

hehehehe...

dr sekolah x berubah perangai. sampai tua pon camtu jugak nisya. haha

nisya-chan said...

haha..agaknye macam tu lah kut..

Katak-kun said...

adakah aku antara orang² tu? hahaha i hope not.
terus terang aku cakap, batch kita banyak clique. tade clique, tanak datang. pelik. macam orang lain bukan kawan dia.

nisya-chan said...

ah..meon..ko terasa ke?? hehehe..sekadar memperbudak..
ahh..seperti kata cikYus itu lah..smpi ke tua x berubah perangai..