Saturday, February 7, 2009

politikus perak

err..politikus tu ape? leh makan ke?
blogger-emoticon.blogspot.com
ahha..basically that's my opinionla..sebelum masuk gomen..
tapi bila dah masuk gomen..
politikus itu..mengarut!
hari ni..ramai yang bertanya atashi..
dari abang sampaila ke adik..

mereka: camner Perak hari ni?? boleh masuk opis ke?
atashi: ni kat opis la ni..
mereka: oh..ingatkan takleh masuk opis..tengok dalam tv macam kene kepung je SUK tu..
atashi: [yeah rite..believe the idiot box]..dalam tv je tu..oh ye..atashi kije kat ****..so takdela kene mengena sangat dengan SUK tu..lagipun kami ni staf gomen..kije tetap jalan..tak kisahla sape yang memerintah..for me sama je..yang berbeza nanti cuma cara bekerja..
blogger-emoticon.blogspot.com
kemudian berkisar tentang gosip-gosip politikus yang lain..yang pada atashi..kebanyakannye mengarut..dan mungkin akhirnye akan merendahkan tahap IQ atashi..lawak pun ade..well..apa-apa pun baik hijau atau biru..masing-masing memperjuangkan ideologi sendiri..tapi..janganlah sampai berat sebelah..

kesimpulannya..pada pendapat atashi..politikus perak ni ada mee di sebalik udang..ye..itu bukan typo error..fikir-fikirkan lah

4 comments:

@LiYaNNuaR said...

td pg akak bekpes mkn mee udang kat selera matang... hehehe... bila2 jom kita ke sana nak taks??? hikhikhik... ;p

nisya-chan said...

hehehe..bule bule..kalo sedap memang buleh jer!

zool said...

Politikus yang amat dahsyat...
Bahaya tu..

nisya-chan said...

hehe..dahsyat eh..