Wednesday, November 12, 2008

shengalll

haha..sila sebut perkataan itu dengan penuh perasaan ok?
blogger-emoticon.blogspot.com
hari ni atashi telah dichop sebagai minah sengal oleh Zai-chan..agaga..
bukan ape..pasal blues 2-3 menjak nih la tuh..
tah pesal tah..PMS gila..
hari ni..atashi kuar opis awal..kul 3:00..
gi tengok 007!!
[jangan jeles ye tomodachi sekelian..]
maaf ye wahai rakan-rakan sekerja kerana atashi memang sgt malas mahu bekerja tadi..
blogger-emoticon.blogspot.com
oleh kerana berlaku perkara yang tidak dapat dielakkan..
[biarlah rahsia]
terpaksala Zai-chan blanje aku makan kat KFC..
blogger-emoticon.blogspot.com
arigatou gozaimas Zai-chan..
takper..nanti ko tunang aku watkan cuppies yang marvelous utk ko gitu..
tungguuuu~
ahehaa
[pinjam gelak wajdi]
blogger-emoticon.blogspot.com
ohh..atashi x citer lagi kan..
skrg kat opis dah pakai thumb print..
takleh datang lambat lagi dahhh..
sebab dah takder orang leh selamatkan atashi..
maka selepas ini..atashi perlu memecut setiap hari..
semoga tidak berlaku sebarang perkara yang tidak diingini..
amiin..
well..sebab nickname dulu pun dah dewi lambat kan..
kalo datang awal..tak la jadi dewi lambat lagi kan?
boleh? [salah satu kesengalan..]
tapi atashi jarang balik opis awal tau...
yelah..dah sedar diri tu datang lambat kan..
tak macam setengah orang...
blogger-emoticon.blogspot.com
oh..by the way..
aku tengok 007 ok je nasa?? ko saje je kan?
lenkali takmo caya la cakap ko..
blogger-emoticon.blogspot.com
tapi aku rasa aku mcm perlu tengokla madagascar..
insya Allah bulan depan..
tadi oka-chan ajak gi Umrah tahun depan..
macam menarik..tapi..
risau pulak ongkosnye..
takpelah..akan atashi usahakan..
sangat mahu pergi..
pergi mengadu pada kekasih..
oh..atashi ader gambar nak upload..
tapi digicam tinggal kat opis..
kalo takde aral dan ader mood..
tengoklah esok ye...
daa~
blogger-emoticon.blogspot.com

4 comments:

ZaiMuN Erin Yahyah said...

hiihi.. tu consider aku belanjer je laa tuh.. x yah nk bayar balik.. :)
nanti tunang jgn lupa dtg awal2.. jadi minah sebok yg sengal kat umah aku.. hehehehe...
muuuaahhh

nisya-chan said...

ngehehe..tenkiu!! mmmuahhhh..

jgn risau..confirm aku jadik minah sebok nanti..wahahahh

Nasa said...

nisya .. aku still berpendapat james bond casino royale lg gempak .. krisis air .. x cukup gempak .. plus .. pompuan yg disimbah minyak berbentuk almond london ..

nisya-chan said...

almond london??