Tuesday, July 22, 2008

Home Alone - Part III

huarghhhhhh...sangat x best ini hari...
aku tertinggal doc paling penting kat umah dan membuatkan aku xder mood nak bekerja di hari yang sepatutnya paling sibuk untuk aku..arghhhh!!! tensi..tensi..

by the way..UAT dah 90% selesai pun..tinggal nak hantar the remaining documents ke teluk intan on the way nak pi kl nnti..

yes!! i'm going to kl this thursday..kl..here i come~~!!

that's one thing i'm looking forward to..but actually x jugak..aku ke kl kerana urusan studies yang x nampak penghujungnya..urghh..satu lagi ketensian melanda..entah kenapa aku hilang minat untuk belajar..tolon..tolon..memang aku telah memilih encik vitamin pilihan pada hari ni..malangnyer die gi sambung tido..ohh..memang hari ni x best..bihun sup pun x best..

hari ni hari sibuk..aku ke sana ke mari..berlari-lari anak..disebabkan docs yang aku tinggalkan atas encik katil kat umah..[arghh..kesalahan diri yang sememangnyer menensikan especially when ur office is half n hour away from ur home..grrr..]..malas nak cite..pasal part tu dah settle pun..

hmmm..aku pulang ditemani 2 orang wakil GWdan smpi ke rumah kul 8.00++..mekacih kerana menemaniku hingga ke depan pagar rumah..aku pelawa masuk korang tanak..rugi sbb aku ader kek..haha..[tipu jer..]..dengan sungguh xder mood..aku memberi ikan2 itu makan..cian..diorg puasa 24 jam..so i left the porch lights on..[do you know fish won't eat if its too dark??..that's why laa i left the porch lights on..]..kedengaran percikan-percikan rakus sang-sang ikan itu..lalu aku pun masuk ke dalam untuk memberi makan pada diriku sendiri..tonite's menu..big apple's chocolate dream and one whole mango..haha..sihat tak??n of course tidak dilupakan..f&n oren..[i am a F& N Orange Cordial freak..i cannot live without it..]

haaa..citer sindarela hari ni sgt best ok..Butang dah mati kene tembak..Dr Farid dengan Tania gores&menang dah kne tangkap....n Zoela is about to meet with Hussein Mentibang again!!!! aaaaaaaaaaaaaa!!! cannot wait laa next week..huh huh...sgt kritikal..lemah jantung..huh huh..

oleh kerana sgt excited oleh sindarela..aku telah memilih untuk menganggu hidup encik vitamin pilihan hari ini..hahaha..[maaf yer mengganggu..its my social need..haha]..dan kami berciter dari sindarela ke pekan tangkak..haha..sememangnya aku baru tahu tangkak dekat dengan jasin tadi ok..terima kasih atas info itu..saye lemah geografi..dan saya juga telah mendapat tahu bahawa Tangkak adalah pekan yang menarik..menurut encik vitamin tulah..
pastu layan citer abadi sebuah kasih pulak..memang layan gak la..umie aida..pasal mualaf..erk..korang tgkla sendiri kat tv3.com.my..aku nak citer pun tatau hujung pangkal..

sanagat mengantuk!!jadi itu je untuk hair ni..tenku..tenkiu..

No comments: